ro | ru | en
Сегодня:29.09.2022
Новости
О Генеральной прокуратуре
Adunarea Generală a procurorilor
Высший Совет Прокуроров
Consiliul Superior al Procurorilor
Colegiul de evaluare a performanţelor procurorilor
Дисциплинарная коллегия
Нормативные акты
Информация
Transparenţa
Международное сотрудничество
Для сотрудников
Asociaţia veteranilor Procuraturii Republicii Moldova
Общественные организации
Контактная информация
Список телефонов доверия
Контактная информация
Modul de depunere a plângerilor de către cetăţeni şi despre procedura de examinare a plîngerilor
Организация приёма граждан в Генеральной Прокуратуре
Адреса и контактные телефоны генеральной прокуратуры, территориальных и специализированных прокуратур
Отправить петицию Генеральному Прокурору Республики Молдова
Пресс-служба
Ссылки
О сайте

Республики Молдова,
мун. Кишинев,
бул. Штефан чел Маре ши Сфынт, 73
Tel.: 828373, 828377,
828348


Контактная информация | Организация приёма граждан в Генеральной Прокуратуре


INFORMAȚII PRIVIND ORGANIZAREA ȘI DESFĂȘURAREA ACTIVITĂȚII DE AUDIENȚĂ ÎN CADRUL PROCURATURII

 

Activitatea de audiență a persoanelor în Procuratură se realizează la cererea solicitantului, în corespundere cu domeniile de activitate și de competență stabilite în Legea nr.3/2016 cu privire la Procuratură și în conformitate cu Regulamentul privind organizarea audienței persoanelor în Procuratură, aprobat prin Ordinul Procurorului General nr. 83/8/1 din 11.11.2021.

Cererile de audiență se depun în formă scrisă, conform formularului model, iar cererile transmise la adresele poștei electronice a Procuraturii vor corespunde inclusiv condițiilor stabilite în Legea nr.91/2014 privind semnătura electronică și documentul electronic, cu aplicarea semnăturii electronice pe solicitările respective.

Cererile vor conține următoarele informații :

-          date cu privire la identitatea și domiciliul solicitantului de audiență,

-          date de contact ale solicitantului de audiență,

-          motivele adresării,

-          după caz, anexe.

Nu se consideră întemeiată cererea în care necesitatea audienței este indicată ambiguu.

Recepționarea cererilor de audiență în Procuratură se efectuează în cadrul programului de lucru, la sediile subdiviziunilor structurale ale Procuraturii sau prin intermediul poștei electronice.

La înregistrarea cererii, precum și în cadrul audienței, persoanele prezintă în mod obligatoriu un act de identitate și își exprimă acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

Refuzul de a depune cerere privind audiența, constituie motiv pentru a nu declanșa procedura de organizare a audienței.

După înregistrarea și examinarea cererii, persoana va fi informată despre data, ora, locul și procedura de audiență sau cu privire la motivele refuzului primirii în audiență.

Organizarea și desfășurarea activității de audiență a persoanelor în Procuratură se va desfășura în limba de stat. În cazul în care persoana nu cunoaște limba de stat sau în caz de dizabilitate, în cerere se indica necesitatea asistenței unui interpret/traducător, care poate asista în cadrul audienței conform cadrului normativ în vigoare.

Modelul de cerere privind audiența în cadrul Procuraturii poate fi accesat aici.


 
 



Новости О Генеральной прокуратуре Adunarea Generală a procurorilor Высший Совет Прокуроров Consiliul Superior al Procurorilor Colegiul de evaluare a performanţelor procurorilor
Дисциплинарная коллегия Нормативные акты Информация Transparenţa Международное сотрудничество Для сотрудников
Asociaţia veteranilor Procuraturii Republicii Moldova Общественные организации Контактная информация Пресс-служба Ссылки О сайте

© 2008 Генеральная Прокуратура Республики Молдова

Создание и техническая поддержка: Центр специальных телекоммуникаций

Статистика посетителей:39031962